[Clarin-nl] clarin conferentie: PhD + national delegation

Rutten, G.J. (Gijsbert) g.j.rutten at hum.leidenuniv.nl
Thu Mar 14 11:47:24 CET 2024

Beste allen,

De CLARIN-conferentie is dit jaar in oktober in Barcelona: https://www.clarin.eu/event/2024/clarin-annual-conference-2024
Je kunt nog steeds een abstract indienen.

Als CLARIN-NL worden we ook dit jaar weer gevraagd een PhD-student aan te dragen, voor wie de verblijfskosten worden vergoed (sinds dit jaar niet meer de reiskosten). De PhD-student kan een poster presenteren op een speciale PhD-sessie. Er wordt ook een best poster award uitgereikt. We kunnen tot 13 juni een naam doorgeven. De PhD moet dan uiterlijk 6 sept een abstract indienen (daar hangt de acceptatie niet vanaf; wij als CLARIN-NL mogen bepalen wie er gaat). Laat het me weten!

Verder zijn er gewoonlijk drie plekken voor de national delegation. Ik zal waarschijnlijk niet kunnen gaan i.v.m. onderwijs. Als je graag naar de conferentie gaat, laat het me weten. Verblijfskosten worden vergoed, reiskosten niet meer.

De national delegation staat overigens los van de papers - als je paper wordt geaccepteerd, mag je ook naar de conferentie. M.a.w. leden van de national delegation worden niet geacht iets te presenteren.

Hartelijke groeten,
Gijsbert

Prof. dr. G.J. Rutten
Professor of Historical Sociolinguistics of Dutch

Editor of Journal of Historical Sociolinguistics<https://www.degruyter.com/journal/key/jhsl/html#overview>
Editor of Nederlandse Taalkunde/Dutch Linguistics<https://www.aup-online.com/content/journals/13845845>

Universiteit Leiden | Faculteit der Geesteswetenschappen - Leiden University Centre for Linguistics | Reuvensplaats 3-4 | 2311 BR Leiden | +31715272112 | www.universiteitleiden.nl/en/staffmembers/gijsbert-rutten<http://www.universiteitleiden.nl/en/staffmembers/gijsbert-rutten>